maandag 27 juni 2011

Het is wreed, het lot dat vakantiekilo's heet

Vorige week Maandag was het na 3 weken niet wegen weer zover. Ik mocht op het matje komen bij de Weight Watchers voor wat normaal het wekelijks weegmoment is.

Met een weekendje Duitsland en 11 dagen Italië achter de rug had ik vooraf grote vrees dat er een half mens extra op de weegschaal zou staan. Deze vrees bleek helaas ook bewaarheid. In 3 weken tijd in totaal 7,6 kg erbij die er in de 4 weken ervoor met veel moeite af waren gedieet.

Natuurlijk wist ik dat dit eraan zat te komen, want ik heb in Italië echt nergens op gelet. Lekker gegeten, Limoncello bij het eten en overdag een lekkere lunch. Niet altijd gezonde en magere pasta's natuurlijk, maar ook zo nu en dan een echte italiaanse pizza.
Vorig jaar was er in 3 weken in totaal 9kg bij, dus eigenlijk viel het nog mee dit jaar.

Vroeg op vakantie gaan heeft wel een voordeel: Ik heb nu weer langer om flink af te gaan vallen. Deze week al goed bezig geweest en vanavond eens kijken wat het resultaat is. Ik hoop op minimaal 1,5kg, misschien meer. Ik houd jullie op de hoogte en hoop op veel reacties, positief of negatief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten